پیش از ظهر امروز صورت گرفت :

دیدار رییس قوه قضاییه با خانواده های شاهد، ایثارگر و سران طوایف سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۱:۵۴
کد خبر: ۸۴۰۹۲۶
دیدار رییس قوه قضاییه با خانواده های شاهد، ایثارگر و سران طوایف سیستان و بلوچستان
آیت الله سید ابراهیم رییسی با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، سران طوایف و اقشار مردم دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ظهر امروز دیدار رییس قوه قضاییه و مقامات عالی قضایی کشور با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، سران طوایف و اقشار مردم در محل سالن اجتماعات نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت به پایان رسید.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این دیدار زندگی همراه با وحدت و مسالمت آمیز شیعه و سنی را موجب توسعه سیستان و بلوچستان بیان کرد و گفت: اگر هم مشکلی ایجاد شده است مربوط به جریانات بیگانه‌ای است که اهداف خاص شیطانی را دنبال می‌کنند و ربطی به اقوام و مذاهب استان ندارد.

وی تصریح کرد: افراد شیعه و سنی که قصد اختلاف افکنی در جامعه داشته باشند، نه شیعه و نه سنی می دانیم همانطور که به گفته مقام معظم رهبری، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی اهداف سیاسی را دنبال می‌کنند و به دنبال ایجاد وحدت و انسجام در جامعه نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: برخی از جلوه‌های تلاش و مجاهدت مردم این خطه را دیده‌ایم، اما آنچه بیش از همه در این منطقه جلب توجه می‌کند، مرزبانی مخلصانه مردم این منطقه در مقابل بیگانگان است.

وی همچنین با اشاره به نقش و جایگاه شهداء و خانواده های آنان در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت بی شک درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهیدان ، تضمین و بیمه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز