رهایی گروگان پنج ساله در خاش

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۱:۳۰
کد خبر: ۸۴۱۱۵۲
رهایی گروگان پنج ساله در خاش
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان پنج ساله در عملیات 48 ساعته پلیس آگاهی در شهرستان "خاش" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار احمد طاهری گفت: ساعت 17:35 دقیقه هفتم اردیبهشت ماه در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در خیابان کوثر شهر زاهدان بلافاصله تیم های از پلیس آگاهی و کلانتری 12 برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سه نفر سرنشین یک دستگاه پژو 405 نقره ای رنگ پسربچه ای پنج ساله را که جلو منزل شان در حال بازی بود را گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند.
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان تحقیقات گسترده ای را برای رهایی گروگان آغاز کردند.
سردار طاهری عنوان کرد: در بررسی اظهارات خانواده فرد گروگان گرفته شده مشخص شد متهمان با فرد گروگان گرفته شده اختلافات مالی داشته اند و برای رهایی بدهی خود را مطالبه کرده اند.
وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از شیوه های نوین پلیسی تحقیقات گسترده ای را آغاز و در کمتر از 48 ساعت مخفیگاه آدم ربایان را در یکی از روستاهای بخش "نوک آباد" از توابع شهر "خاش" شناسایی و بامداد روز گذشته وارد عمل شدند.
وی عنوان کرد: در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی ضمن دستگیری یکی از آدم ربایان، پسربچه پنج ساله را صحیح و سالم رها کردند.
سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز