همزمان با ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

برپایی ۴۰ جشن گلریزان در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۸:۰۸
کد خبر: ۸۴۲۵۵۵
برپایی ۴۰ جشن گلریزان در سیستان و بلوچستان
مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: در طول ماه مبارک رمضان، تعداد ۴۰ جشن گلریزان برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد در سطح استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدعبدالحسین سجادی گفت: در طول ماه مبارک رمضان، تعداد ۴۰ جشن گلریزان برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد در سطح استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه ستاد دیه استان از سال ۸۶ راه‌اندازی شد، افزود: تاکنون به همت ستاد دیه و مردم نیکوکار استان سیستان و بلوچستان زمینه آزادی حدود ۸۰۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد فراهم شده است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان با وجود مشکلات فراوان همواره در مناسب‌های مختلف از جمله جشن‌های گلریزان در کمک به زندانیان نیازمند پیش قدم بوده‌اند به طوری‌که این استان از نظر مشارکت نسبت به جمعیت در کشور در رده‌های نخست قرار دارد.
وی بیان کرد: سال گذشته ۱۴۲ زندانی جرایئم غیرعمد در سیستان و بلوچستان با بدهی دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آزاد شدند؛ همچنین در این سال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی توسط خیران جمع‌آوری شد.
سجادی بیان کرد: در حال حاضر ۷۷ زندانی جرایم غیرعمد این استان چشم انتظار کمک‌های خیران نیک‌اندیش برای بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان هستند؛ بدهی این زندانیان در مجموع ۹۵ میلیارد و ۷۵۱ میلیون و ۶۵۵ هزار ریال است.

 

نظر شما