ورزش بانوان مورد حمایت ویژه ای قرار گرفته است

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۳:۳۵
کد خبر: ۸۴۲۸۵۵
ورزش بانوان مورد حمایت ویژه ای قرار گرفته است
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت : جهت حمایت از ورزش بانوان سیستان و بلوچستان، افزایش 10 برابری اعتبارات ورزشی نسبت به 2 سال گذشته در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد زابلی در دیدار با نواب روسای هیئت های ورزشی استان اظهار داشت : برنامه ریزی دقیقی در خصوص آماده‌سازی تیم‌های ورزشی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی جهت حضور مقتدرانه در دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی صورت گرفته است .

وی با اشاره به اهمیت دومین المپیاداستعدادهای برتر ورزشی در کشور افزود: استان سیستان و بلوچستان در حوزه ورزش بانوان پتانسیل کسب قهرمانی و دریافت مدال‌های رنگارنگ در رشته‌های مختلف المپیاد را دارد.

وی تأکید کرد: نواب روسای هیئت های ورزشی باید اقدامات لازم جهت افزایش آمادگی جسمانی ورزشکاران قبل از اعزام را انجام دهند، حتی ورزشکاران نیز از تمام ظرفیت‌های سالن های ورزشی استان جهت آماده سازی استفاده کنند.

کرد یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از لحاظ مالی و معنوی حمایت کامل از هیئت‌های ورزشی جهت اعزام تیم های خود را خواهد داشت تا بتوانیم سهم استان را در کسب سکوی اول تا سوم را افزایش دهیم.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به موفقیت های کسب شده در اولین المپیاداستعدادهای برتر ورزشی توسط بانوان ورزشکار استان، انتظار می رود در دومین المپیاداستعدادهای برتر ورزشی نیز شاهد درخشش بیشتر بانوان شایسته استان باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز