کشف ۱۷ تن مواد مخدر در زاهدان / ۳۰۰ قاچاقچی دستگیر شدند

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۴:۱۷
کد خبر: ۸۴۳۰۰۵
کشف ۱۷ تن مواد مخدر در زاهدان / ۳۰۰ قاچاقچی دستگیر شدند
سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان از کشف قریب به ۱۷ تن مواد مخدر و دستگیری ۳۰۰ نفر قاچاقچی در سال ۹۷ در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ابوذر مهدی نخعی سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: با تلاش‌های نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی در سال ۹۷ قریب به ۱۷ تن انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شد که در این رابطه حدود ۳۰۰ نفر قاچاقچی نیز دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان افزود: در شهرستان زاهدان ۹ نفر مبتلا به ویروس اچ آی وی تاکنون شناسایی شده اند واز ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰۰ نفر از معتادین متجاهر در شهرستان زاهدان توسط مرکز بهداشت شناسایی و به مراکز ترک اعتیاد جهت انجام آزمایش ویروس اچ آی وی معرفی شده اند.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد:با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال تحصیلی و فراغت بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز در شهرستان زاهدان در این جلسه از مسئولین دستگاه مربوطه خواسته شد نسبت به برنامه ریزی لازم جهت پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان اقدام نماید تا از کشیده شدن این بخش حساس جامعه به سمت مواد مخدر پیشگیری شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان در پایان از خانواده‌های زاهدانی خواست که بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند تا مبادا گرفتار این بلای خانمان سوز شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز