کشف ۲ تن انواع مواد مخدر در سراوان

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۶:۴۱:۱۲
کد خبر: ۸۴۴۳۵۸
کشف ۲ تن انواع مواد مخدر در سراوان
نیروهای انتظامی سیستان و بلوچستان در منطقه سراوان و دلگان در درگیری با ‌اشرار مسلح ضمن کشف دو هزار و 170 کیلوگرم انواع موادمخدر هفت نفر از‌اشرار را هلاک ، دو نفر را دستگیر و مقداری سلاح و مهمات را ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و هلاکت چهار قاچاقچی و کشف دو هزار و 170 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان سراوان خبر داد. 
سرتیپ احمد طاهری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر را شناسایی کردند.
وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرک اعضای این باند سرانجام ساعت 18 روز چهارشنبه قاچاقچیان را که با دو دستگاه وانت و یک دستگاه زانتیا در یکی از محورهای فرعی شهرستان سراوان در تردد بودند شناسایی کرده و زیر نظر قرار دادند.
وی بیان کرد: در این عملیات پس از ساعتی کنترل نامحسوس این منطقه کوهستانی سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین تکاوران پلیس با آنان درگیر شدند.
وی اضافه کرد: در این درگیری مسلحانه با آتش پر حجم تکاوران پلیس چهار نفر از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر نیز دستگیر شدند.
طاهری بیان کرد: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی از منطقه یک هزار و 988 کیلو و 650 گرم تریاک، 11 کیلو و 500 گرم هرویین، سه کیلو و 200 گرم حشیش ، 167 کیلو و 100 گرم سایر مواد مخدر، شش قبضه سلاح کلاش، 14 تیغه خشاب کلاش حاوی 123 تیر فشنگ جنگی، دوقبضه کلت کمری به همراه هشت تیر فشنگ جنگی و یک قبضه نارنجک چهل تیکه‌ای کشف کردند.
هلاکت سه شرور در دلگان 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان هم از درگیری مسلحانه یگان‌های عملیاتی پلیس با ‌اشرار مسلح در شهرستان دلگان و هلاکت سه شرور خبر داد. 
سرتیپ محمد قنبری ، اظهار کرد: ساعت شش و 10 دقیقه صبح روز پنج شنبه ماموران یگان تکاوری 109 قرارگاه عمار با دریافت خبری مبنی بر سرقت مسلحانه از کامیون‌های حامل بار صیفی توسط سه جوان موتورسوار در کیلومتر 10 جاده دلگان به جلگه بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل، این افراد شرور به سمت خودرو پلیس شلیک و به طرف یکی از مسیرهای فرعی متواری شدند. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران گشت یگان تکاوری ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام به تعقیب آنان پرداخته و پس از مسافتی با این افراد در منطقه‌ای به نام شوره درگیر و موفق به هلاکت این سه شرور شدند.
وی اظهار کرد: در بررسی پیشینه این افراد مسلح، جرایمی چون سرقت‌های مسلحانه، درگیری با ماموران انتظامی، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و حمل و نگهداری مواد مخدر وجود دارد. وی اضافه کرد: در این عملیات یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مهمات مربوطه 
از محل درگیری کشف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز