استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد:

بهره مندی ساکنان مرزهای سیستان و بلوچستان از عواید فروش سوخت مرزنشینان

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۲:۳۶
کد خبر: ۸۴۴۷۰۷
بهره مندی ساکنان مرزهای سیستان و بلوچستان از عواید فروش سوخت مرزنشینان
استاندار سیستان و بلوچستان از بهره مندی خانوارهای ساکن تا شعاع 20 کیلومتری مرزهای استان از عواید فروش سوخت مرزنشینان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، پیش از ظهر امروز/ 21 اردیبهشت ماه، جلسه ای به منظور بررسی طرح ساماندهی سهمیه سوخت مرزنشینان استان به ریاست استاندار سیستان و بلوچستان در محل سالن جلسات استانداری تشکیل شد.

احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه با بیان اینکه با اجرای این طرح، برای 76 هزار سرپرست خانوارهای مرزنشین ساکن در 20 کیلومتری مرزهای استان با کشورهای همسایه، پرونده تشکیل شده گفت: ماهیانه 150 هزار تومان از محل فروش سوخت در مرز به هر یک از خانوار‌های مرزنشین استان، پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر، پرداخت عواید حاصل از فروش سوخت به مرزنشینان با کندی و تفاوت در مبلغ صورت می گرفت.

وی اذعان داشت: با برگزاری مزایده عمومی و تعیین تعاونی های مرزنشینان به عنوان کارگزار، اجرای این طرح از شفافیت کافی برخوردار خواهد شد.

نورا، معاون هماهنگی و اقتصادی استاندار نیز با اعلام اینکه تعاونی های مرزنشین و بخش خصوصی اعم از حقیقی و حقوقی می توانند در این مزایده شرکت کنند، افزود: در سال های گذشته اختصاص هزار 500 لیتر سوخت به عنوان سهمیه مرزنشینان سیستان و بلوچستان به تصویب هیات دولت رسید، اما این سهمیه تعلق نگرفت و واقعی نشد.

شایان ذکر است، اعمال قانون و برخورد شدیدتر با قاچاقچیان سوخت از دیگر مباحث این جلسه بود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز