انهدام اعضای باند سارقان به عنف در زاهدان

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۴:۲۷
کد خبر: ۸۴۵۷۰۴
انهدام اعضای باند سارقان به عنف در زاهدان
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از انهدام باند سارقان به عنف خودروهای نیسان در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف خودروهای نیسان در شهرستان زاهدان، شناسایی و دستگیری سارقان و کشف خودروهای مسروقه به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان تحت عنوان جابجایی اثاثیه و وسایل منزل یا حمل آب با مالباختگان تماس گرفته و با کشاندن آنها به مکان های خلوت با پاشیدن اسپری فلفل و ضرب و شتم خودروهایشان را سرقت می کردند.

سرهنگ ملاشاهی بیان کرد: با توجه به شیوه و شگرد سارقان مشخص شد که سرقت ها به صورت سریالی و توسط یک باند حرفه ای انجام شده اند.

وی ابراز کرد: با توجه به اظهارات مالباختگان و بهره گیری از فناوری های نوین پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند 2 نفر از این سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کنند.

ملاشاهی اظهار کرد: سارقان در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شدند اما در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و اعلام داشتند خودروها را پس از سرقت با قیمت بسیار پایینی به یک مالخر می فروختند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند و تلاش برای دستگیری سایر همدستان و مالخر خودروها ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز