مشت‌زن سیستان و بلوچستان در اردوی المپیک

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۳:۰۶
کد خبر: ۸۴۷۶۱۷
مشت‌زن سیستان و بلوچستان در اردوی المپیک
دانیال شه بخش مشت‌زن سیستان و بلوچستان از سوی کادر فنی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس ایران در راه بازی‌های المپیک دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، با تصمیم کمیته فنی فدراسیون بوکس و در راستای آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان ایران به منظور شرکت در مسابقات جهانی روسیه و گزینشی المپیک، بوکسورهای راه یافته به اردوی تیم ملی از چهارشنبه هفته جاری یعنی اول خرداد ماه در سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب تهران تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

در شرایطی که بوکسورهایی از استان‌های آذربایجان غربی، تهران، مازندران، خوزستان، ‌کرمانشاه، قم، چهار محال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، زنجان و خراسان‌رضوی به این اردو دعوت شده‌اند، دانیال شه بخش بوکسور موفق استان سیستان و بلوچستان نیز در جمع نفرات دعوت شده قرار گرفته است.

این در حالی است که با اعلام رسمی فدراسیون جهانی بوکس (آیبا)، رقابت‌های 2019 بوکس قهرمانی جهان که جنبه گزینشی المپیک 2020 توکیو را نیز دارد از روزهای 14 تا 30 شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشور روسیه برگزار می‌شود و بوکسورهای حاضر در این مسابقات برای کسب عناوین برتر هشت وزن رقابت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز