توزیع ۱۵۷ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۳:۰۹
کد خبر: ۸۵۰۴۸۸
توزیع ۱۵۷ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از تخصیص سهمیه مواد پروتئنی و شکر به جهت ایجاد تعادل و تنظیم بازار استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون 157 تن گوشت مرغ در استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، نادر میرشکار با بیان اینکه سهمیه مواد پروتئنی و شکر از ابتدای سال تاکنون تخصیص یافته و در حال توزیع است، گفت: 157 تن گوشت مرغ منجمد داخلی تخصیصی به استان طی دو مرحله و با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم 105 هزار ریال توزیع شد که 87 تن آن در زاهدان و  70 تن در سایر شهرستان ها در اختیار شهروندان قرار گرفته است .

وی افزود: توزیع شکر در دو بخش خانوار و صنف ،صنعت براساس سهمیه تخصیصی در استان صورت می گیرد. از ابتدای سال جاری تاکنون 3 مرحله سهمیه به استان تخصیص یافته که در مرحله اول و دوم  قیمت هر کیلو از این محصول به صورت فله 34 هزار ریال و بسته بندی 36 هزار ریال و در مرحله سوم قیمت هر کیلو فله 38 هزار ریال و بسته بندی 40 هزار ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص شرایط توزیع گوشت قرمز در استان، بیان کرد: 54هزار کیلوگرم از گوشت تازه وکیوم استحصالی از واردات دام زنده با مقدار سهمیه جذب شده 124 هزار کیلوگرم و با قیمت مصرف کننده هر کیلو 360 هزار ریال و 175 هزار کیلوگرم گوشت گوساله منجمد وارداتی با مقدار سهمیه جذب شده  260 هزار کیلوگرم و با قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم 315 هزار ریال در مرکز استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین 10هزار و 100 لاشه گوسفندی حاصل از جذب و توزیع گوشت گوسفند وارداتی از بندر چابهار از ابتدای سال جاری تا 25 فروردین ماه در استان سطح توزیع شد که سهمیه زاهدان 2هزار و 672 لاشه با قیمت مصرف کننده  هر کیلوگرم 442 هزار ریال بوده است.

به گفته میرشکار، روند جذب و توزیع مرحله جدید گوشت گوسفندی همچنان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز