رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس:

سلطانی‌فر به همه رشته‌های ورزشی و قومیت‌ها نگاه یکسانی دارد/ استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان به صلاح نیست

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۵:۵۰
کد خبر: ۸۵۰۶۲۱
سلطانی‌فر به همه رشته‌های ورزشی و قومیت‌ها نگاه یکسانی دارد/ استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان به صلاح نیست
نماینده مردم خاش و میرجاوه گفت: در حال حاضر کشور دارای مشکلات اقتصادی و سیاسی زیادی است که همه آنها آسیب های زیر ساختی دارند و باید با اتحاد و همبستگی به شناخت این آسیب ها پی برده و آنها را مورد ارزیابی قرار داده و برای حل آنها گام های موثری برداریم با استیضاح کسی، مشکلات حل نخواهد شد.

«علی کرد» نماینده مردم خاش و میرجاوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان در طول یک سال چهار بار به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده و در توزیع و توجه به این منطقه عادلانه رفتار کرده است  که این نشان از رسیدگى سلطانى فر به ورزش مناطق محروم و دور افتاده و تکمیل پروژه هاى نیمه کاره دارد که  قابل توجه و تقدیر است.

وی ادامه داد: سیاست دکتر مسعود سلطانی‌فر در امور کارها همیشه سیاست عدالت محوری بوده و است. آقای سلطانی‌فر همیشه به تمام رشته‌های ورزشی و قومیت‌ها نگاه یکسان و ویژه‌ای دارند و سعی نموده در اجرای امورات از تمام قومیتها استفاده نمایند و توجه خاصی به بومی گرایی در مناطق داشته است.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس ادامه داد : مشکلاتی که در حوزه جوانان وجود داشت اکنون با برنامه ریزی ها و اقدامات موثر وزیر ورزش و جوانان رو به بهبود است و  به طور حتم جامعه جوان کشور از دکتر سلطانی فر و معاونانشان حمایت خواهد کرد.

وی افزود : بکارگیری مدیران جوان و بومی در اداره امورات ورزش و جوانان کشور نشان از اطمینان و حمایت این وزیر به قشر جوان دارد.

نماینده مردم خاش و میرجاوه گفت: در آستانه رقابتهای المپیک که مهمترین رویداد ورزشی جهان  است استیضاح وزیری که برای ارتقا ورزش کشور تلاش می‌کند درست نیست.

 

نظر شما