نماینده مردم سراوان، سیب سوران و مهرستان:

سلطانی‌فر به مناطق محروم توجه ویژه‌ای دارد

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۴:۲۷
کد خبر: ۸۵۱۰۳۲
سلطانی‌فر به مناطق محروم توجه ویژه‌ای دارد
نماینده مردم سراوان، سیب سوران و مهرستان گفت : نگاه دکتر سلطانی فر توجه به توسعه ورزش در مناطق محروم است. نگاه عدالت محوری که وزیر ورزش و جوانان دارد همان نگاهی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا ،محمد باسط درازهی در گفت و گو با خبرگزاری برنا اظهار داشت : مناطقی در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد که از حداقل امکانات از جمله راه ، برق و مدرسه بی بهره اند ولی امروز به برکت نظام  و توجه دکتر سلطانی فر شاهد افتتاح سالن ورزشی در این مناطق هستیم که این نشان از عدالت محوری وزیر در توزیع امکانات دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود : دکتر سلطانی‌فر وزیری میدانی است که با سفر به نقاط دور کشور مشکلات آنها را از نزدیک می بیند و تعداد چهار سفر در طول یک سال به استان سیستان و بلوچستان بیانگر این موضوع است.

نماینده مردم سراوان، سیب سوران و مهرستان تصریح کرد : حضور ورزشکاران و مدیران قومیتهای مختلف در تیم های ملی و پست های مهم ورزشی کشور نشان از دیدگاه عدالت محور این وزیر دارد و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت : هویت بخشی به حوزه جوانان و خصوصاً تشکل های مردم نهاد جوانان در دوره وزارت دکتر سلطانی فر به خوبی صورت گرفت و با راه اندازی مجمع ملی سمنها خودباوری و مشارکت های اجتماعی جوانان در جامعه افزایش یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز