متهم به قتل استان اصفهان توسط پلیس سیستان و بلوچستان دستگیر شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۳:۰۲
کد خبر: ۸۵۱۷۳۵
متهم به قتل استان اصفهان توسط پلیس سیستان و بلوچستان دستگیر شد
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: باهوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان متهم به قتل جوان ۳۵ ساله افغانستانی در خیابان "انقلاب" شهر اصفهان در ورودی شهر زاهدان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی گزارش پلیس آگاهی استان اصفهان مبنی بر متواری شدن عاملان قتل جوانی 35 ساله به استان‌های شرقی کشور موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه پرونده مشخص شد ساعت 22:00 شب سی و یکم اردیبهشت ماه چند تبعه غیرمجاز افغان در داخل یک منزل مسکونی در خیابان انقلاب شهر اصفهان با توجه به اختلافات طایفه ای قبلی با همدیگر درگیر که در این نزاع جوانی 35ساله به نام "سرفراز" با ضربات چاقو و چماق به قتل رسیده است.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه با یک سری کار گسترده پلیسی، روز گذشته اطلاعاتی در خصوص تردد چند نفر از عاملان این نزاع با یک دستگاه اتوبوس به شهر زاهدان برای خارج شدن از مرزی های استان بدست آمد.

سردار طاهری عنوان کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی با کسب این خبر بلافاصله وارد عمل شدند و با کنترل مبادی ورودی شهر زاهدان خودرو مورد نظر را شناسایی و چهار نفر عاملان این نزاع منجر به قتل را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ادامه داد: در بازجوئی‌های علمی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان ضارب اصلی( سیف الله 18 ساله) و همدستان به نزاع دسته جمعی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز