معاون عمرانی وزیر کشور بر ساماندهی حاشیه شهر چابهار تاکید کرد

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۷:۵۵
کد خبر: ۸۵۲۷۹۷
معاون عمرانی وزیر کشور بر ساماندهی حاشیه شهر چابهار تاکید کرد
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تاکید کرد: ساماندهی حاشیه شهر چابهار و بهره مندی مردم ساکن این مناطق از امکانات برق، آب، مدرسه، طرح هادی و بهداشت از نیاز‌های ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه شهر کمب، میرآباد، جنگلوک و مرادآباد و بندرشهیدبهشتی چابهار اظهار داشت: برای آشنایی بهتر از مسائل و مشکلات شهر‌های مختلف سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده و ضمن بازدید از دهیاری ها، شهرداری ها، روستا‌ها و مناطق حاشیه شهر و جمع بندی موارد مطرح شده، براساس اولویت پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: حاشیه نشینان چابهار نیازمند تسریع در برقرسانی، آبرسانی و آسفالت معابر، بهداشت و مدرسه هستند و باید با اختصاص اعتبارات لازم مشکلات آن‌ها را مرتفع کرد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید توانمند باشند تا بتوانند خدمات لازم را انجام دهند.

وی گفت: چابهار ظرفیت‌های خوبی در زمینه ترانزیت و تجارت دارد که از آن جمله بندر شهید بهشتی با ظرفیت تخلیه و بارگیری بیش از هشت میلیون تن کالا می‌تواند به اشتغال و تولید کمک شایانی کند.

جمالی نژاد ادامه داد: در سال جاری توجه ویژه‌ای به اجرای طرح‌های عمرانی و تکمیل پروژه‌ها خواهد شد و امیدواریم شاهد تحول این منطقه باشیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: ساماندهی حاشیه شهر می‌تواند منجر به رضایتمندی ساکنان این منطقه شود.

وی افزود: بیش از ۷۰ هزار حاشیه نشین و سکونت بیشترین درصد جمعیت چابهار در حاشیه شهر بدون امکانات در سال‌های متوالی نیازمند توجه بیشتر است و این یکی از اولویت‌ها خواهد بود.

مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پنجمین سفر استانی خود در ماه مبارک رمضان برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری و روستایی جنوب سیستان و بلوچستان چهارشنبه شب وارد زاهدان شد.

جمالی نژاد در این سفر در نشست کمیته بازسازی و نوسازی سیستان و بلوچستان شرکت و آخرین تصمیمات و برنامه‌های دولت و قرارگاه بازسازی و نوسازی منطقه سیل زده را تشریح کرد.

بازدید از شهر‌های خاش، ایرانشهر، قصرقند، نیکشهر، چابهار و کنارک و برخی از پروژه‌های ملی و استانی این منطقه و همچنین پروژه‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از دیگر برنامه‌های سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به استان سیستان و بلوچستان است.

شرکت در گردهمایی شهرداران، اعضای شورا‌ها و دهیاران منتخب جنوب سیستان و بلوچستان و سخنرانی در این گردهمایی از دیگر برنامه‌های دکتر جمالی نژاد در سفر سه روزه به این استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز