ساخت ۱۷ خانه جوان در سیستان و بلوچستان آغاز شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۶:۰۹
کد خبر: ۸۵۴۱۵۷
ساخت ۱۷ خانه جوان در سیستان و بلوچستان آغاز شد
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ساخت ۱۷ خانه جوان با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیون تومان برای هر خانه در شهرستان های مختلف این استان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد زابلی اظهار داشت: هدف از ایجاد و راه اندازی خانه جوان فراهم کردن محلی برای مطرح کردن ایده‌ها، بررسی و آسیب شناسی مشکلات و رصد خواسته جوانان و همچنین محلی برای نشست هم اندیشی جوانان و مسئولان است.

وی با اشاره به طرح‌های در دست اقدام گفت: با توجه به جوان بودن سیستان و بلوچستان ساخت بیش از ۱۰۶ طرح مهم حوزه ورزش و جوانان در سراسر این استان در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تعداد خانه‌های ورزش روستایی این استان را ۲۰۱ خانه عنوان کرد و افزود: این استان از نظر تعداد خانه‌های ورزش روستایی در کشور رتبه نخست را داراست.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰۰ میلیون ریال برای راه اندازی هر خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان اعتبار پیش بینی شده است و بزودی ۵۱ خانه ورزش روستایی دیگر در هفته مواد مخدر در این استان افتتاح خواهد شد.

کرد زابلی بیان کرد: همچنین برای گسترش ورزش در نقاط روستایی نصب و راه اندازی بیش از ۱۲۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سیستان و بلوچستان در دست اقدام است.

وی افزود: گستره این زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال هزار و ۳۵۰ متر مربع است که با راه اندازی هر یک،ورزشکاران چندین روستا می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۱۱۰ سمن در استان به ثبت رسیده است که نسبت به سایر استان‌ها رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: با برون سپاری و تفویض امور به سمن‌ها بستری برای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی ایجاد می‌شود که در توانمند سازی حوزه جوانان نقش مؤثری دارد.

کرد زابلی بیان کرد: با حمایت‌های ستاد بازآفرینی ساختمان جدید برای اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان و همچنین ساختمان پنج طبقه برای اداره کل ورزش و جوانان در دهکده ورزشی المپیک زاهدان در دست ساخت است.

وی از اختصاص ۲ میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان کشور برای گسترش ورزش در شهرستان زهک و سراوان خبر داد و گفت: در این زمینه ۲ زمین چمن مصنوعی در این شهرستانها نصب و راه اندازی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز