ورزش کارگری سیستان و بلوچستان رتبه برتر کشوری را بدست آورد

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۵:۱۱:۴۵
کد خبر: ۸۵۵۹۲۲
ورزش کارگری سیستان و بلوچستان رتبه برتر کشوری را بدست آورد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل توانست در حوزه ورزش کارگری رتبه برتر کشور را کسب کند.

به گزارش خبرگزاریبرنا ، مهرداد جهاندیده اظهار داشت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط دفتر امور ورزشی وزارت متبوع، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان توانست در حوزه ورزش کارگری در سال ۹۷ رتبه برتر را بدست آورد.

وی با تشریح اقدامات و عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حوزه ورزش کارگری گفت: این اداره کل در راستای توسعه ورزش جامعه کارگری فعالیت‌های گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف ورزشی از قبیل میزبانی از رویدادهای ورزشی، اعزام تیم‌های مختلف در رشته‌های ورزشی به مسابقات کارگران کشوری، کسب عناوین برتر در مسابقات کشور و همچنین اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی در بخش‌های همگانی را در دستور کار داشته و توانسته است در سال ۹۷ رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا سال گذشته ۶۰ ورزشکار در قالب ۲۰ تیم در رشته‌های مختلف به رویدادهای قهرمانی کارگران کشور اعزام شدند که توانستند صاحب عنوان‌های انفرادی و تیمی متعددی شوند.

جهاندیده از جمله رویدادهای ورزشی که ورزشکاران کارگر سیستان و بلوچستان موفق به کسب مقام شدند را رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور، کاراته بانوان و مردان، شنای بانوان، رزمی مردان، عملیات امداد و نجات و ووشو بیان کرد.

وی همچنین گفت: در این ۲ سال بطور متوالی ۲ میزبانی مسابقات ووشو کارگران کشور برای نخستین بار به سیستان و بلوچستان واگذار شد که نشان از توجه همه دست اندرکاران به حوزه ورزش کارگری و نگاه ویژه در سطح ملی به این استان دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز