با اعلام دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان:

کسب رتبه دوم رنکینگ المپیاد استعدادهای برتر ورزشی سال۹۷ توسط ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۹:۳۴
کد خبر: ۸۵۶۴۱۵
کسب رتبه دوم رنکینگ المپیاد استعدادهای برتر ورزشی سال۹۷ توسط ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان
ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان مقام دوم رنکینگ المپیاد استعدادهای برتر ورزشی سال97 را کسب کرد اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در رنکینگ مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی سال 97 با اعزام بیش از 600 ورزشکار و کسب 32 مدال ارزشمند توانست جایگاه دوم گروه سه را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص کسب رتبه دوم المپیاداستعدادهای برتر ورزشی و حماسه آفرینی کاروان بزرگ ورزش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان با تدبیر و رویکرد ورزشی تلاش کرد با اعزام بیش از 600 ورزشکار در تمام رشته های ورزشی ظرفیت و پتانسیل موجود در رشته های پایه در استان را به خوبی در این رویداد بزرگ کشور محک بزند که الحمدالله با افتخار آفرینی و غیرت تعداد زیادی از ورزشکاران استان به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند و توانستن از دل محرومیت دست به این کار بزرگ بزنند.

ادهم کرد همچنین در خصوص تعداد مدال های کسب شده نیز گفت: کاروان بزرگ ورزش از ازهامون تا مکران با کسب 9 طلا، 4 نقره و 19 برنز در مجموع 32 مدال با ارزش کسب کردند که نسبت به دوره گذشته المپیاداستعدادهای برتر ورزشی، شاهد رشد پنج برابری مدال ها هستیم.
وی تأکید کرد:در تاریخ ورزش استان کسب این موفقیت بزرگ و حضور سیستان و بلوچستان در جایگاه 18 رنکینگ المپیاد کشوری بی‌سابقه است. با توجه به اینکه در گذشته فقط در چند رشته ورزشی شاهد موفقیت بودیم، اما در این المپیاد 14 رشته ورزشی موفق به کسب مدال شدند که شاهد افزایش چشمگیری در این زمینه بودیم.
وی در خصوص هیئت های ورزشی موفق در المپیاد کشوری نیز عنوان کرد: تیم بوکس از 13 وزن موجود در 10 وزن آن بر روی سکو رفت و با کسب 6 طلا، 1 نقره و 3 برنز موفق‌ترین هیئت ورزشی در این رویداد بزرگ بود.
سایر رشته های ورزشی به ترتیب کسب مدال به شرح ذیل می باشد:
رشته ووشو یک طلا، چهار برنز
تیراندازی یک طلا، یک برنز
فوتسال یک طلا
رشته های سپک تاکرا، کبدی و جودو هرکدام یک نقره
رشته قهرمانی و زورخانه ای سه برنز
رشته های کاراته و کشتی دو برنز
رشته های صخره نوردی، موی تای، کونگ فو و موتور کراس تیمی هر کدام یک برنز
لازم بذکر است:با اعلام رنکینگ المپیاد استعدادهای ورزشی سال 97 از سوی دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در گروه استانهای درجه سه سیستان و بلوچستان مقام دوم رنگینک المپیاد را به خود اختصاص داد و همچنین عنوان بهترین میزبانی را نیز کسب کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز