امروز صورت گرفت:

سفر معاون رئیس جمهور به چابهار

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۵:۱۵:۰۷
کد خبر: ۸۵۶۹۰۶
سفر معاون رئیس جمهور به چابهار
مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور برای سفری امروز سه شنبه ۲۱ خرداد وارد فرودگاه چابهار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر علی‌اصغر مونسان، امروز سه شنبه 21 خرداد 98، از طریق فرودگاه کنارک وارد چابهار شد و مورد استقبال احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

همچنین در مراسم استقبال از دکتر مونسان، علاوه بر استاندار سیستان و بلوچستان، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار نیز حضور داشتند.

دکتر مونسان در سفر به چابهار از تعدادی از پروژه‌ها و طرح‌های گردشگری بازدید می‌کند و دیدارهایی را با مسئولان استان سیستان و بلوچستان و فعالان صنعت گردشگری این استان خواهد داشت.

در این سفر که امروز و فردا انجام می شود، مهم‌ترین موضوعات مرتبط با حوزه گردشگری بندر چابهار در استان سیستان و بلوچستان با حضور معاون رئیس جمهوری بررسی خواهد شد.

کلنگ‌زنی مجموعه گردشگری روستای درک، بازدید از پیکره گردشگری منطقه آزاد چابهار، بازدید از ترمینال مسافربری شهید کلانتری، برگزاری نشست با فعالان بخش خصوصی جنوب استان سیستان وبلوچستان، بازدید از نوار ساحلی محور چابهار – کوائر و برگزاری نشست خبری از مهمترین برنامه های سفر دو روزه دکتر مونسان به چابهار است.

تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث‌فرهنگی و جمعی از مسئولان استان سیستان و بلوچستان در این سفر دکتر مونسان را همراهی می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز