۶ کشته ومجروح در سانحه رانندگی محور‌ زابل- زاهدان

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۹:۰۲
کد خبر: ۸۵۸۵۵۱
۶ کشته ومجروح در سانحه رانندگی محور‌ زابل- زاهدان
رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت :وقوع دو سانحه رانندگی در محور‌های شمال استان دو کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت.

ه گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ کشواد بهروزی زاده گفت: یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۵۵ محور زاهدان-زابل محدوده روستای"حرمک" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه  شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پژو ۴۰۵ با سه سرنشین به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان پژو ۴۰۵ در دم فوت و سه سرنشین دیگر ۲خودرو نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان از  حادثه دیگر  با یک کشته و یک مجروح خبر داد گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور زاهدان-زابل محدوده پمپ بنزین "محمد آباد" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پراید به سرنشینی زوجی جوان از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه سرنشین خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ بهروزی زاده خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز