دو چمن مصنوعی فوتسال در بخش «زرآباد» به بهره برداری می رسد

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۷:۳۷
کد خبر: ۸۵۸۶۷۹
دو چمن مصنوعی فوتسال در بخش «زرآباد» به بهره برداری می رسد
رئیس اداره ورزش و جوانان کنارک گفت: دو زمین چمن مصنوعی فوتسال تا پایان سال جاری در بخش «زرآباد» شهرستان کنارک به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عبدالرشید رئیسی در جلسه شورای راهبردی ورزش بخش «زرآباد» شهرستان کنارک در حضور دهیاران و ورزشکاران اظهار داشت: چمن مشارکتی روستای «بندنیی» بخش زرآباد تخصیص اعتبار شده و در ۶ ماه نخست امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین چمن مصنوعی فوتسال روستای «اسماعیل چات» که کارهای آن توسط اداره کل ورزش و جوانان انجام می شود نیز ان شاالله در ۶ ماه دوم سال جاری به بهره برداری می رسد

رئیس اداره ورزش و جوانان کنارک افزود: اولین قدم برای توسعه ورزش هر روستایی ورزشکاران سازمان یافته هستند که امیدواریم ورزشکاران بخش زرآباد نسبت به بیمه خود هر چه سریعتر اقدام کنند.

وی گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان کنارک یک سالن ورزشی چند منظوره به همراه استخر سرپوشیده و چندین چمن مصنوعی مشارکتی پیشنهاد شده است.

رئیسی با اشاره به نگاه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان به ورزش شهرستان کنارک تصریح کرد: این اداره آمادگی دارد تا نسبت به ثبت سازمان های مردم نهاد اقدام کنند.

سرپرست کمیته اسکی روی آب استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه اظهار داشت: گسترش ورزش های آبی و ساحلی باعث جذب توریست در منطقه خواهد شد.

ایوب بهادری با اشاره به راه اندازی باشگاه موج سوارای در شهرستان کنارک، تصریح کرد: باید از امکانات و ظرفیت های هر منطقه به نحو احسن استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز