رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان سیستان و بلوچستان معرفی شد

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۰۸:۱۶:۱۱
کد خبر: ۸۶۰۲۳۹
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان سیستان و بلوچستان معرفی شد
محسن هرمزی بعنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان سیستان و بلوچستان با حضور (فریدالدین فتاحیان) دبیر فدارسیون بهمراه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل، روسای هیات های شنای شهرستانها، نمایندگان مربیان، داوران و ورزشکاران و کاندیداهای انتخابات در محل سالن کنفرانس مجموعه ورزشی دهکده المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در این مجمع با اشاره به عملکرد دور از انتظار هیات شنای استان، اظهار داشت: در مسابقات المپیاداستعدادهای برتر ورزشی سال گذشته، عملکرد هیئت شنای استان نسبت به سایر هیات های ورزشی پایین تر از حد انتظار بود.

ادهم کرد در ادامه افزود: اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تلاش کرده است تا انتخابات مجامع هیات های استان به صورت کاملاً دموکراسی و با آرای اعضای مجمع صورت گیرد.

 وی همچنین با اشاره به زیرساخت های مناسب رشته شنا با داشتن بیش از 12 استخر سرپوشیده در شهرستانهای سطح استان گفت: فدارسیون شنای کشور با برگزاری اردوهای مختلف تیم ملی در سیستان و بلوچستان و همچنین استفاده از ظرفیت های شنای استان در فدارسیون کمک و تاثیر بسزایی در توسعه و پیشرفت این رشته در استان داشته باشد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان، از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور خواست: انتظار داریم فدارسیون در برگزاری کلاسهای آموزشی، داوری و مربیگری، استان سیستان و بلوچستان را به علت دوری از پایتخت بصورت ویژه ببیند و بهترین مدرس های فدارسیون را در دو بخش آقایان و بانوان به این استان اعزام کنند.

ادهم کرد در پایان از هیئت شنای استان خواست: با برنامه‌ریزی و برگزاری تمرینات و دوره‌های استعدادیابی در شهرستان های استان تیم بسیار قوی در دو بخش پسران و دختران را روانه مسابقات المپیاداستعدادهای برتر ورزشی سال جدید کنید تا با کسب مدال های بیشتر در تمام ماده ها، جایگاه سال قبل را افزایش دهیم.

دبیر فدارسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور نیز در این دیدار گفت: توزیع بیش از 137 مدال در مسابقات المپیاداستعدادهایبرتر ورزشی فقط در بخش آقایان کمک بزرگی به ادارات ورزش و جوانان در ارتقا جایگاه رنکینگ خواهد کرد.

فرید الدین فتاحیان در ادامه اشاره کرد: فدراسیون شنا این آمادگی را دارد تا با اعزام مربیان و مدرسان برتر فدراسیون بمدت یک هفته دوره های دانش افزایی و تجربه اندوزی برای مربیان استان سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.

 مسئول اجرایی سابق کنفدراسیون شنای آسیا، عنوان کرد: فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، جهت توسعه و پیشرفت رشته شنا از ورزشکاران منتخب استان سیستان و بلوچستان جهت حضور در اردوی انتخابی تیم ملی بصورت ویژه استفاده خواهد کرد.

وی در خصوص ظرفیت ها و زیر ساخت‌های بسیار عالی شنا در سطح استان سیستان و بلوچستان نیز تاکید کرد: علاوه بر برگزاری مسابقات مهم در شهرستان های استان، تلاش خواهیم کرد از مربیان شایسته و برجسته استان در دوره های مربیگری فدارسیون استفاده کنیم.

 دبیر فدارسیون شنای کشور در پایان خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی واترپلو زیر 17 سال در آینده نزدیک برگزار خواهد شد و فدارسیون قول خواهد داد در راستای حمایت از ورزشکاران استان 3 نفر از ورزشکاران برتر این رشته جهت حضور در این اردوی دعوت شوند.

لازم به ذکر است؛ در پایان مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان سیستان و بلوچستان ((محسن هرمزی)) با کسب 14 رای از 14 رای ماخوذه و با اکثریت آرا بمدت چهار سال بعنوان رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز