رئیس فدراسیون فوتبال در زاهدان :

مسابقات بین المللی چندجانبه فوتسال به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۶:۴۲:۲۷
کد خبر: ۸۶۱۲۴۷
مسابقات بین المللی چندجانبه فوتسال به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت : مسابقات بین المللی چندجانبه فوتسال با حضور تیم‌های مطرح جهان به میزبانی سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  (شامگاه شنبه یکم تیر 98) تاج رئیس فدراسیون فوتبال با استقبال ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد و در بدو ورود با حضور در محل استانداری با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار علاوه بر رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان استان، طالقانی مسئول امور استانهای فدراسیون، کاشانی نماینده وزارت ورزش و جوانان، زینی وند معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری، نخعی فرماندار شهرستان زاهدان و جمعی از اعضای هیئت فوتبال استان نیز حضور داشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار با اشاره به رشد قابل توجهی فوتسال در استان و همچنین صعود تیم فوتسال سیستان و بلوچستان به جام حذفی کشور، اظهار داشت: فدارسیون فوتبال آمادگی دارد با حمایت استانداری، مسابقات بین المللی چند جانبه فوتسال با حضور تیم های مطرح دنیا از جمله روسیه، اسپانیا و پرتغال به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار کند.

تاج همچنین به ظرفیت و پتانسیل فوتبال ساحلی در جنوب استان اشاره کرد و گفت: فدراسیون فوتبال در خصوص حضور تیم های فوتبال استان در لیگ‌های کشور بویژه فوتبال ساحلی با توجه به ظرفیت سواحل مکران در شهرستان چابهار و وجود ورزشکاران مستعد در این رشته، حمایت همه جانبه خواهد کرد.

 استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به رئیس فدراسیون فوتبال و هیئت همراه تاکید کرد: جهت توسعه و پیشرفته زیرساخت های فوتبال و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام فوتبال استانداری سیستان و بلوچستان بیشترین ارزش افزوده در جهت تسریع و تکمیل این پروژه ها اختصاص خواهد داد.

موهبتی در ادامه حمایت ویژه استانداری از اداره کل ورزش و جوانان استان جهت رشد و شکوفایی ورزشکاران رشته فوتبال و حضور مقتدرانه تیم ها مختلف در مسابقات ملی را اعلام کردند.

 ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان این جلسه در خصوص توسعه چمن های مصنوعی مینی فوتبال نیز گفت: هم اکنون بیش از 122 چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سطح استان نصب و راه اندازی شده است که در اختیار ورزشکاران، جوانان و بانوان روستایی قرار گرفته است.

 همچنین تمجید و تجلیل تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور و مهندس موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان از ادهم کرد مدیرکل جوان و توانمند ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بابت توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های رشته فوتبال و درخشش خیره کننده تیم های فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی در مسابقات ملی و بین المللی پایان بخش این جلسه بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز