افتتاح دفتر خدمات قضایی الکترونیک در زابل

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۱:۵۸
کد خبر: ۸۶۲۱۱۲
افتتاح دفتر خدمات قضایی الکترونیک در زابل
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته قوه قضائیه دفتر خدمات قضایی الکترونیک زابل افتتاح و آماده خدمت رسانی به مردم این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت السلام ابراهیم حمیدی اظهار داشت: هم اینک سه دفتر خدمات قضایی الکترونیکی در شهرستان های زاهدان و زابل فعال است که به مناسبت هفته قوه قضاییه تعداد این دفاتر به هشت دفتر خواهد رسید.

وی با اشاره به وظایف دفاتر خدمات قضائی الکترونیک گفت: پذیرش شکایات، درخواست‌ها، اعتراض‌ها، لوایح و تمامی اقداماتی که به صورت ادارای در بدو ورود در سطح دادگستری وجود دارد توسط این دفاتر انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: جلوگیری از اطاله دادرسی در کار و دسترسی مردم برای ثبت دادخواست‌های خود از دیگر فواید این دفاتر است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا ۲ ماه آینده تعداد دفاتر خدمات قضائی الکترونیک به ۲۰ دفتر در سراسر سیستان و بلوچستان افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به برنامه های هفته قوه قضاییه گفت: همزمان با این ایام ویژه برنامه های مختلفی نظیر شرکت نمایندگان قوه قضایه در نماز جمعه و زندان ها، برگزاری نشست شورای قضایی، غبارروبی مزارشهدا، تجلیل از کارکنان و قضات نمونه و برگزاری محافل فرهنگی پیش بینی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز