دولت به ساماندهی حاشیه نشینی در سیستان و بلوچستان توجه دارد

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۷:۲۷:۱۷
کد خبر: ۸۶۲۲۷۸
دولت به ساماندهی حاشیه نشینی در سیستان و بلوچستان توجه دارد
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اراده دولت ساماندهی حاشیه نشینی است و مسئولان باید در حوزه باز آفرینی و توانمند سازی خود را موظف و مکلف بدانند تا مشکل حل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمد علی موهبتی در  جلسه کارگروه بازآفرینی شهری و بافت‌های فرسوده در زاهدان اظهار کرد:  دولت برای حل مشکلات حاشیه نشینی در بافت های فرسوده همت دارد و اراده کرده مشکلات آن بیشتر نشود.

موهبتی ادامه داد: همه باید بپذیرید حاشیه نشینی واقعیتی است که باید به آن توجه کنیم و برای حل آن باید برنامه های کلان دولت را در سطح شهرستان و استان دنبال کنیم.

وی گفت: عدم هماهنگی،  نیاز جامعه، طمع برخی سودجویان علت حاشیه نشینی در زاهدان و چابهار است و نیاز است تا با برنامه وارد شویم و هم نیاز نیازمندان را پاسخ دهیم و با طمع کاران و متخلفان برخورد کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه زاهدان رتبه دوم حاشیه نشینی در کشور را دارد گفت: امروز نیاز به باور و نگاه واحد داریم هر چند دولت کامل پای کار آمده و برای چابهار و زاهدان نیز تا کنون برنامه‌های خوبی تدوین کرده اما همه باید برای حل این مشکل دست به دست هم دهیم.

وی گفت: اراده دولت ساماندهی حاشیه نشینی است و مسئولان باید باور کنند و خود را موظف و مکلف بدانند در حوزه باز افرینی و توانمند سازی همه پای کار ایند تا مشکل حل شود.

نظر شما