انهدام باند حرفه‌ای سرقت احشام در شهر زاهدان

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۴:۲۴
کد خبر: ۸۶۲۶۲۵
انهدام باند حرفه‌ای سرقت احشام در شهر زاهدان
با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان باند حرفه‌ای سرقت احشام در شهر زاهدان متلاشی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت:   در پی سرقت ۲۷ رأس گوسفند از یک دامداری در شهر زاهدان ماموران پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مشخص شد متهمان شبانه با نفوذ به دامداری ضمن ضرب و شتم مالک آن ۲۷ رأس گوسفند، یک دستگاه موتورسیکلت، جارو برقی، پنکه سقفی و یک دستگاه گوشی تلفن همراه را با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت سرقت کردند.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقت و یک سری تحقیقات میدانی یکی از اعضای این باند سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۷ رأس از احشام سرقت شده را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده به سرقت احشام با همدستی چهار نفر دیگر اعتراف که با اطلاعات بدست آمده دیگر اعضای باند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان مابقی گوسفند‌های سرقت شده کشف شد.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به دستگیری فرد مالخر خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند

 

نظر شما