دیدار تعدادی از نخبگان، جوانان، بانوان و فعالین اجتماعی با فرماندار خاش

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۷:۳۷:۲۷
کد خبر: ۸۶۴۹۴۰
دیدار تعدادی از نخبگان، جوانان، بانوان و فعالین اجتماعی با فرماندار خاش
تعدادی از نخبگان، جوانان، بانوان و فعالین اجتماعی شهرستان خاش با صالحی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، صالحی فرماندار در این دیداراظهار داشت :  خوشحال هستم که در خدمت شما تعدادی از نخبگان، جوانان، بانوان و فعالین اجتماعی شهرستان می‌باشم، حضور در شهرستان خاش برای من از بهترین روزهای زندگی ام  است که دارای مردمانی مهمان نواز، با غیرت و با نجابت می‌باشد.

وی افزود : باید همگان تلاش کنیم نگاه مثبت را به خاش معطوف کنیم و فضای امید را در جامعه تزریق کنیم، با توجه به ظرفیت های مختلف شهرستان باید تلاش کنیم این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را در فضای مجازی جهت رونق و توسعه منطقه انجام دهیم.ایشان بیان داشتند که نقد موجب اصلاح امور میباشد، اما بصورت منصفانه باشد و باید مرز بین تخریب و نقد قائل بشویم.

صالحی گفت :  از توان و ظرفیت بانوان و جوانان حتما در پست های مدیرت شهرستان استفاده خواهیم نمود و جلسات مجمع مشورتی جوانان را درموضوعات مختلف برگزار خواهیم نمود، ایشان بر ایجاد نشاط اجتماعی و نیز انتقال افکار عمومی به فرمانداری جهت شناسایی و پیگیری مسائل تاکید نمودند.

وی بیان کرد :  اصلی‌ترین راه توسعه شهرستان اهمیت دادن به ظرفیت جوانان است.و نیز بر برگزاری جلسات جوانان بصورت تقویم مشخص و نیز فعال شدن سمن های اجتماعی در زمینه های مختلف را تاکید نمودند.

در این جلسه همچنین  شهنوازی ریاست ورزش و جوانان شهرستان گزارش مختصری از عملکرد و فعالیتهای اداره ورزش و جوانان برای مهندس صالحی و سایر عزیزان حاضر در جلسه ارائه دادند.

در ادامه هر یک‌ از حاضران در یک فضای دوستانه  به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز