دستگیری عاملان قتل جوان در کنارک

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۸:۱۰
کد خبر: ۸۶۵۳۰۶
دستگیری عاملان قتل جوان در کنارک
با سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به قتل جوان ۲۷ ساله در شهرستان کنارک کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت:  ساعت یک بامداد روز جاری یک فقره مرگ مشکوک در یکی از خیابان‌های شهر کنارک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی  از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد جوانی ۲۷ ساله بر اثر ۲ ضربه چاقو از ناحیه قفسه سینه و کتف به قتل رسیده که مراتب سریعاً به بازپرس ویژه قتل اعلام و تیمی از دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پرونده را به صورت ویژه در دست کار خود قرار دادند.

در بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد مقتول که جوانی ۲۷ ساله است، هنگام برگشت از صیادی به صورت پیاده به سمت منزلش در تردد بود که ۷ مرد جوان با وی درگیر شدند.

سرهنگ ملاشاهی بیان داشت: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات گسترده میدانی متهمان را در کمتر از سه ساعت از وقوع این جنایت دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در بازجوئی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی ضارب اصلی که جوانی ۲۲ ساله است شناسایی که متهم انگیزه اش را انتقام جوئی در پی اختلافات قبلی اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهم به قتل و همدستانش پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز