تیم های برتر دومین المپیاد استعدادهای برتر ووشو بانوان سیستان و بلوچستان مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۱:۴۹
کد خبر: ۸۶۶۲۱۷
تیم های برتر دومین المپیاد استعدادهای برتر ووشو بانوان سیستان و بلوچستان مشخص شدند
رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: تیم های برتر دومین المپیاد استعدادهای برتر ووشو بانوان سیستان و بلوچستان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عباس شیبک  افزود: طی برگزاری دومین المپیاد استعدادهای برتر ووشو بانوان سیستان و بلوچستان تحت عنوان یادواره «شهیده نسترن خسروی»، در زاهدان، تیمهای برتر این رقابت ها مشخص شدند.

وی ادامه داد: در دومین دوره مسابقات المپیاد استعداد های برتر ووشو بانوان استان یادواره《شهیده نسترن خسروی》 با حضور 60 ورزشکار در قالب تیم های ( زاهدان الف و ب، زابل، ایرانشهر، دلگان و زهک) در رده سنی نوجوانان ودر دو بخش ساندا و تالو در۱۲ تیرماه جاری در محل خانه ووشو استان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: در این دوره از رقابت ها، به ترتیب تیم زابل با کسب سه مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز، تیم‌های زاهدان با کسب ۲ مدال طلا، سه نقره و یک برنز و ایرانشهر با کسب یک طلا، ۲ نقره و یک برنز عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

شایان ذکر است در سیستان و بلوچستان بیش از 3 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی ووشو فعال هستند که بیش از هزار و 150 نفر از این تعداد را بانوان ووشوکار تشکیل داده اند.

 

نظر شما