معاونان فرمانداری و بخشداری مرکزی چابهار معرفی شدند

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۸:۱۰:۵۸
کد خبر: ۸۶۷۰۷۳
معاونان فرمانداری و بخشداری مرکزی چابهار معرفی شدند
معاونان سیاسی اجتماعی، برنامه‌ریزی فرمانداری و بخشداری مرکزی چابهار با صدور احکامی جداگانه از سوی استاندار سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری‌شهرستان ویژه چابهار در این مراسم اظهار داشت: مسئولان باید بیشتر برای مردم وقت بگذارند و مسائل اساسی کشور را باید مدنظر داشته باشند و توجهشان به دغدغه مسائل اساسی مردم در حوزه‌های اشتغال، فرهنگ و اقتصاد باشد.

رحمدل بامری با اشاره به بهبود کارآمدی مسئولان و همچنین توجه به رضایت مردم برای حفظ نظام خاطرنشان کرد: رضایت شهروندان باید اصل اساسی برای مسئولان باشد و در بین مردم حضور داشته باشند تا از مشکلات آنان جویا شوند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد توطئه جدید است، گفت: مهمترین سرمایه‌های اجتماعی هر کشور نیروی انسانی کار آمد آن است و مدیریت‌ها می توانند کشور را از تنگناها و پیچ‌های سخت عبور دهند.

فرماندار چابهار مدیریت جهادی را بهترین مدیریت عنوان کرد و افزود: مسئولان باید از روزمرگی خارج شوند، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در دستور کار خود داشته باشند چراکه اگر برنامه داشته باشیم میزان عملکرد و رضایتمندی قابل سنجش است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید با توجه به شرایط کنونی، به فکر انسجام ملی، وحدت رویه و مردم داری باشند تا بتوانیم شاهد موفقیت های بزرگی باشیم.

در این نشست کوروش محمدی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار، علیرضا میر به عنوان معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی این فرمانداری معرفی شدند و از زحمات هوشنگ بامری‌سرپرست سابق معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

همچنین شمسیه شیرخانزهی به عنوان بخشدار مرکزی چابهار معرفی و از زحمات عبدالطیف شیخ زاده بخشدار سابق نیز تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز