کشف بیش از چهار تن تریاک در شهرستان ایرانشهر

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۱:۵۷
کد خبر: ۸۷۰۸۴۱
کشف بیش از چهار تن تریاک در شهرستان ایرانشهر
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف بیش از ۴ تن تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار" محمد قنبری"در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی به شهرستان ایرانشهر، موضوع در دستور کار تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از چندین شبانه روز رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام صبح روز گذشته آن‌ها را که با ۲ کامیونت ایسوز در حال جابه جایی یک محموله سنگین مواد افیونی به عمق کشور بودند، شناسایی و تحت نظر گرفتند.

سردار قنبری تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از ساعتی کنترل نامحسوس سرانجام طی یک عملیات هماهنگ و منسجم این ۲ خودرو را که در ۲ مسیر متفاوت منتهی به ایرانشهر در حرکت بودند را در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی، در بازرسی از خودرو‌ها ۴ تن و ۱۴۱ کیلو و ۵۹۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند، خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

 

نظر شما