کشف میلیاردی سوخت قاچاق و تولیدات نفتی غیرمجاز

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۰:۳۹
کد خبر: ۸۷۰۸۵۰
کشف میلیاردی سوخت قاچاق و تولیدات نفتی غیرمجاز
جانشین انتظامی استان از کشف 14 میلیارد ریال سوخت قاچاق و تولیدات نفتی غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبرگزار برنا ، سردار "احمد طاهری" در بیان جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی استان با یک سری تحقیقات، یک واحد تولیدی ایزوگام غیرمجاز در شهرک صنعتی شهرستان هامون که اقدام به خرید سوخت قاچاق می کرد را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که این واحد تولیدی با خرید نفت کوره قاچاق اقدام به تولید قیر و انواع ایزوگام غیراستاندارد با برندهای مختلف و جعلی کرده و آنها را به یکی از استان های همجوار ارسال می کند.

سردار طاهری بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این واحد تولیدی غیرمجاز  100هزار لیتر نفت کوره، 120 هزار لیتر قیر، 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و  746 رول 10 متری ایزوگام غیراستاندارد کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی از افراد شاغل در این واحد توانستند یک دپوی غیرمجاز سوخت در شهرستان زابل را نیز شناسایی و بلافاصله با مراجعه به محل مذکور 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره را کشف کنند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به پلمب این واحد تولیدی غیرمجاز  ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را 14 میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز