رئیس جدید هیات تیر و کمان استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۳:۳۰
کد خبر: ۸۷۱۶۲۰
رئیس جدید هیات تیر و کمان استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد
در پایان مجمع انتخاباتی تیر و کمان استان سیستان و بلوچستان «احمد بامری» با کسب 14 رای از 14 رای ماخوذه و با اکثریت آراء به مدت چهار سال رئیس هیات تیر و کمان سیستان و بلوچستان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مجمع انتخاباتی هیات تیر و کمان استان سیستان و بلوچستان با حضور دکتر پارسا نایب رئیس فدراسیون تیر و کمان کشور، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین و روسای ستادی اداره کل، روسای هیئت‌های تیر و کمان شهرستان ها، نمایندگان مربیان، داوران و ورزشکاران بهمراه کاندیدای انتخابات در محل سالن کنفرانس دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان، در این مجمع اظهار داشت: فدراسیون تیر و کمان کشور در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران این رشته در استان سیستان و بلوچستان جهت دانش آفزایی و توسعه تیر و کمان در این منطقه نگاه ویژه داشته باشد.

ادهم کرد توجه به رشته تیرکمان در بخش بانوان را با اهمیت خواند و گفت: فضاها و اماکن ورزشی برای تمرینات بانوان در سطح استان در اختیار ورزشکاران علاقمند به تیروکمان قرار خواهد گرفت تا استعدادهای این رشته شکوفا شوند.

وی از رئیس فدراسیون تیر و کمان کشور خواست تا در اردوهای تیم ملی شرایط حضور مربیان و ورزشکاران مستعد استان نیز فراهم شود تا از نزدیک شاهد چگونگی تمرینات در رده های ملی قرار گیرند.

نایب رئیس فدراسیون تیر و کمان کشور نیز در این مجمع گفت: با توجه به وضعیت جغرافیایی و پهناور بودن استان سیستان و بلوچستان، فدراسیون در خصوص تامین تجهیزات این رشته همکاری های لازم را با هیئت استان انجام خواهد داد.

 دکتر پارسا در ادامه تاکید کرد: هیات تیر و کمان استان با ریاست جدید درخواست با برنامه ریزی های دقیق و منظم شهرستان هایی که دارای ظرفیت و پتانسیل های مناسب این رشته هستند را فعال کنند تا شاهد لیگ پویا در استان باشیم.

 وی از سیاست‌های فدراسیون تیر و کمان کشور در حمایت از هیأت های استانی گفت و عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد در راستای توسعه این رشته در استان، مسابقات مختلف رده های ملی به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز