کشف یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۶:۵۶
کد خبر: ۸۷۱۹۰۲
کشف یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان
فرمانده مرزبانی ناجا از کشف بیش از یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم تریاک و انهدام باند قاچاق موادمخدر و سلاح در مرز‌های میانی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار قاسم رضایی در تشریح خبر کشف یک تن و ۴۹۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان اظهار کرد: مرزداران مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی از احتمال ورود محموله موادمخدر، سلاح و مهمات از مرز‌های میانی استان توسط اشرار و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطلع شدند بنابراین برنامه ریزی دقیق و گسترده‌ای برای متلاشی کردن این باند صورت گرفت.

وی ادامه داد: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیر‌های تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شان ناکام گذاشتند.

سردار رضایی خاطرنشان کرد:قاچاقچیان که از حضور قدرتمندانه و عملیات ضربتی مرزداران غافلگیر شده بودند، به دلیل عدم توانایی در مقابله با مرزبانان، ضمن رها کردن محموله خود با استفاده از تاریکی شب، کوهستانی بودن منطقه و نزدیکی به نوار مرزی، به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

این مقام ارشد مرزبانی افزود: در این عملیات علاوه بر توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا، یک تن و ۴۹۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، ۱۷ قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه مقادیری مهمات و تعدادی تجهیزات ارتباطی توسط مرزبانان هنگ مرزی سراوان کشف شد.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مرزداران استان سیستان و بلوچستان و هنگ مرزی سراوان، تصریح کرد: مرزبانان ایران اسلامی ضمن برقراری امنیت با هرگونه تجاوز به مرز‌های کشورمان مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز