دستگیری ۱۴ سارق مسلح با ۲۲ فقره سرقت در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۵۸:۲۴
کد خبر: ۸۷۱۹۰۴
دستگیری ۱۴ سارق مسلح با ۲۲ فقره سرقت در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در اجرای طرح برخورد با سرقت‌های مسلحانه و به عنف ضمن دستگیری ۱۴ سارق، ۲۲ فقره انواع سرقت در شهر‌های زاهدان، ایرانشهر و چابهار کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف در سطح استان، ۱۴ سارق سابقه دار را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی‌های لازم قضائی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهر‌های زاهدان، ایرانشهر و چابهار ۱۴ سارق به عنف و مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری، ۲ دستگاه موتورسیکلت، ۶ دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد، طلا و جواهرات مسروقه کشف و متهمان در بازجوئی‌های تخصصی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، ۱۰ فقره سرقت به عنف تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف خودرو، ۶ فقره سرقت به عنف منزل و اماکن خصوصی و ۳ فقره سرقت به عنف معابر، طلا و جواهرات و وجه نقد اعتراف کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه کاهش جرائم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه اولویت مهم پلیس استان در جهت افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز