دستگیری سارقان دریچه‌های فاضلاب در زابل

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۱۱:۵۳
کد خبر: ۸۷۲۴۳۰
دستگیری سارقان دریچه‌های فاضلاب در زابل
فرمانده انتظامی زابل از دستگیری سارقان دریچه‌های فاضلاب در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ غلامرضا میرشکاری گفت: با وقوع چند فقره سرقت دریچه فاضلاب در برخی خیابان‌های شهر زابل با شگرد‌های مشابه، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت‌های نامحسوس و کسب سرنخ‌هایی در این خصوص، سرانجام یک متهم راشناسایی و درمخفیگاهش درخیابان هنرستان دستگیرکردند.

سرهنگ میرشکاری تصریح کرد: متهم که جوانی ۳۱ ساله است در بازجویی‌های اولیه، منکر هر گونه اتکاب جرمی شد ولی با توجه به دلایل و شواهد ارائه شده از سوی ماموران، لب به اعتراف گشود و به ۴ فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب شهری با همکاری دوستش و فروش آنان به یک مالخر در خیابان هامون اعتراف کرد.

وی ادامه داد: مأموران پلیس در یک اقدام ضربتی همدست این متهم و مالخر را نیز به صورت غافلگیرانه دستگیر و تعداد زیادی دریچه فاضلاب شهری را از مخفیگاهش کشف کردند.

سرهنگ میرشکاری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد به منظور پیشگیری از سرقت به هشدار‌های نیروی انتظامی توجه بیشتری داشته باشند و موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز