رهایی نوجوان زاهدانی از چنگال آدم ربایان در کمتر از ۶ ساعت

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۵:۲۳
کد خبر: ۸۷۵۱۳۶
رهایی نوجوان زاهدانی از چنگال آدم ربایان در کمتر از ۶ ساعت
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:با سرعت عمل کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی گروگان ۱۶ ساله زاهدانی در کمتر از ۶ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی ربایش نوجوانی ۱۶ ساله در یکی از خیابان های شهر زاهدان بلافاصله تیم هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ نوجوانی ۱۶ ساله را که پس از خرید نان از نانوایی محل در مسیر حرکت به سمت منزل بوده را گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی عملیات گسترده را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

وی بیان کرد: در بررسی اظهارات خانواده فرد گروگان گرفته شده مشخص شد متهمان با فرد اختلافات مالی داشته اند و برای رهایی او ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بدهی خود را مطالبه کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد گروگان گرفته شده با استفاده از شیوه های نوین پلیسی تحقیقات گسترده ای را آغاز و در کمتر از ۶ ساعت مخفیگاه آدم ربایان را در یکی از خیابان های حاشیه شهر زاهدان شناسایی و در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند.

سردار قنبری گفت: در این عملیات ضربتی تیم های عملیات ویژه پلیس ۲ تن از عاملان آدم ربایی را دستگیر و مشخص شد عامل اصلی آدم ربایی که فردی سابقه دار است ضمن رها کردن گروگان متواری شده است.

وی خاطر نشان کرد:  تلاش برای شناسایی و دستگیری عامل اصلی این پرونده آدم ربایی با توجه به سرنخ های بدست آمده ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز