دستگیری ۲۱ سارق مسلح با ۳۵ فقره سرقت در سیستان وبلوچستان

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۵:۰۲:۰۴
کد خبر: ۸۷۵۱۴۴
دستگیری ۲۱ سارق مسلح با ۳۵ فقره سرقت در سیستان وبلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت:با تلاش شبانه روزی پلیس استان، ۲۱ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف در جنوب شرق کشور دستگیر و ۳۵ فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری گفت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف، ۲۱ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و سراوان با هماهنگی‌های قضائی طی ۵ روز گذشته این سارقان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

سردار قنبری بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه خودرو، ۳ دستگاه موتورسیکلت، ۱۰ دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد، طلا و جواهرات سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۳ فقره سرقت موتورسیکلت، ۴ فقره سرقت خودرو، یک فقره سرقت احشام، ۱۶ فقره سرقت تلفن همراه، ۳ فقره سرقت منزل، ۴ فقره سرقت مغازه، ۳ فقره سرقت اماکن و معابر و یک فقره سرقت وجوه نقد و کیف پول اعتراف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

سردار قنبری تأکید کرد: تمام فعالیت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در همه حوزه‌های پیشگیری از جرائم مهم است ولی مسأله سرقت به لحاظ تبعات آن در جامعه که موجب پایین آمدن احساس امنیت شده و منافع فردی و عمومی را به صورت مشهود دچار خسارت می‌کند اهمیت ویژه‌ای برای پلیس دارد.

 

نظر شما