مدیرکل ورزش و جونان سیستان و بلوچستان :

۴۰ درصد اعتبارات اختصاص یافته به سیستان و بلوچستان رشد داشته است

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۳:۴۱
کد خبر: ۸۷۶۰۸۰
۴۰ درصد اعتبارات اختصاص یافته به سیستان و بلوچستان رشد داشته است
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان پس از دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد: اعتبارات اختصاص یافته جهت تکمیل پروژه های ملی در حال ساخت سراسر استان نسبت به سال قبل 40 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بهمراه مهندس صالح زهی رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل با حضور در وزارت ورزش و جوانان در خصوص تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه های ملی در حال ساخت استان با خانم دکتر فرامرزیان معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، ملارمضانی مدیر کل طرح برنامه بودجه و کارشناسان این حوزه جلسه تخصصی برگزار کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان پس از دیدار با خانم دکتر فرامرزیان معاون وزیر، اظهار داشت: با پیگیری‌های اداره کل و حمایت‌های ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به استان پهناور سیستان و بلوچستان، در این جلسه اعتبارات ویژه ای جهت تکمیل پروژه های ملی در حال ساخت استان و همچنین احداث و تکمیل چمن های مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای این منطقه اختصاص یافت.

 ادهم کرد در ادامه تاکید کرد: معاون وزیر ورزش و جوانان در این جلسه با اشاره به بازدید های اخیر از پروژه های ملی حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و همچنین تأکیدات دکتر سلطانی فر، اعتبارات بیشتری نسبت به سال قبل جهت تکمیل پروژه‌های ملی سراسر استان تزریق خواهد شد که رشد قابل توجهی 40 درصدی خواهد داشت.

وی همچنین از اختصاص چمن های مصنوعی مینی فوتبال مشارکتی با کمک مردم و دهیاری‌ها توسط وزارت ورزش و جوانان در این جلسه یادآور شد که هر تعداد زمین ورزشی  زیرساخت و آماده نصب شود، چمن های مصنوعی مینی فوتبال اختصاص خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز