واژگونی پژو۴۰۵ با ۲ کشته و یک مجروح

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۲:۵۵
کد خبر: ۸۷۷۴۲۲
واژگونی پژو۴۰۵ با ۲ کشته و یک مجروح
رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از واژگونی و حریق یک دستگاه پژو 405 در محور "ایرانشهر -سرباز"با 2 کشته و یک مجروح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ "یداله ستوده" در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 16 و 40 دقیقه عصر روز گذشته یک فقره واژگونی در محور" ایرانشهر – سرباز" حولی روستای "رودان"به مرکز فوریت های پلیسی 110 و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی موضوع به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو 405 با 3سرنشین پس از واژگونی دچار حریق شده است.

وی عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه 2 سرنشین خودرو در شعله های آتش جان باختند و سرنشین دیگر خودرو نیز به شدت مجروح  و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ایرانشهر منتقل شد.

وی تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

سرهنگ ستوده با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار خاطر نشان کرد: تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله بین مرگ و زندگی و نقص عضو و سلامتی است و منشاء بسیاری از تصادفات مرگبار، بی احتیاطی و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز است.

 

نظر شما