دستگیری ۱۷ سارق مسلح در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۰۷:۴۱:۳۲
کد خبر: ۸۷۸۶۹۳
دستگیری ۱۷ سارق مسلح در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ضمن دستگیری 17 سارق مسلح و به عنف در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و دلگان، 19 فقره انواع سرقت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار" محمد قنبری " گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش های اطلاعاتی و بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف در سطح استان، 17 سارق سابقه دار را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی های لازم قضائی در 5روز گذشته در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار 17 سارق به عنف و مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آنها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری، 2 دستگاه موتورسیکلت، 5 دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد، طلا و جواهرات مسروقه کشف و متهمان در بازجوئی های تخصصی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به 4 فقره سرقت موتورسیکلت، 12 فقره سرقت تلفن همراه، یک فقره سرقت خودرو، یک فقره سرقت محتویات خودرو و یک فقره سرقت طلا و جواهرات و وجه نقد اعتراف کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه کاهش جرائم خشن و سرقت های به عنف و مسلحانه اولویت مهم پلیس استان در جهت افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز