ساعت کاری ادارات به حالت عادی باز می گردد

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۸:۱۷
کد خبر: ۸۷۹۰۶۷
ساعت کاری ادارات به حالت عادی باز می گردد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ساعت کاری ادارات استان از شنبه ۱۲ مرداد به حالت عادی بازمی گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ثریا سید زاده اظهار داشت: به دنبال افزایش دما و مصرف برق در سیستان و بلوچستان از ۱۸ خرداد ساعت کاری ادارات یک ساعت زودتر آغاز شد.

وی بیان کرد: به منظور تسهیل در خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی از شنبه ۱۲مرداد ساعت کار ادارات به حال عادی خود باز می گردد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با تغییر ساعت در چند ماه گذشته کاهش مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان را شاهد بودیم.

وی افزود: استفاده از ساز و کارهای کاهش مصرف، نظیر تنظیم دمای محیط کار با حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد، از مدار خارج کردن سیستم های سرمایشی و روشنایی پس از پایان وقت اداری مدنظر دستگاههای دولتی قرار گیرد.

سید زاده اظهار داشت: بر همین اساس در نامه ای بازگشت ساعت کاری به روال گذشته به تمامی دستگاه ها و ادارات دولتی سیستان و بلوچستان ابلاغ شد. 

وی بیان کرد: تغییر ساعت کاری از شنبه 12 مرداد در ادارات دولتی سیستان و بلوچستان اعمال می شود و کارکنان این دستگاه ها باید شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 تا 14:30 و روزهای پنجشنبه ساعت 7 تا 13:30 با حضور در ادارات به خدمات رسانی به مردم و انجام وظایف محوله بپردازند. 

 18 خرداد امسال همزمان با تشدید گرما در شهرهای سیستان و بلوچستان ساعت کاری ادارات دولتی با هدف صرفه جویی و مدیریت مصرف برق تغییر کرد به طوری که تا امروز کارکنان دستگاههای اجرایی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٦ تا ١٣ و روزهای پنجشنبه از ساعت ٦ تا ١٢ برای خدمات رسانی به مردم و انجام وظایف محوله در محل کار خود حاضر می شدند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز