مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

ویژه‌برنامه های متنوعی در هفته ازدواج برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۸:۵۵:۵۷
کد خبر: ۸۸۰۳۴۷
ویژه‌برنامه های متنوعی در هفته ازدواج برگزار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان‌وبلوچستان گفت: از ۱۲ تا ۱۸ مردادماه به‌عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است و امسال به این مناسبت، ۱۷ ویژه‌برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ادهم کردزابلی گفت: از ۱۲ تا ۱۸ مردادماه به‌عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است و امسال به این مناسبت، ۱۷ ویژه‌برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: در این ایام تعداد ۶ جشنواره با محوریت ازدواج جوانان در شهرستان‌های زاهدان، خاش، هامون، زابل، زهک و سراوان برگزار می‌شود؛ در صورت تامین اعتبار در سایر شهرستان‌های سیستان‌وبلوچستان نیز ویژه برنامه‌هایی به این مناسبت برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: ارائه مشاوره رایگان به زوج‌های جوان از سوی مراکز مشاوره ورزش و جوانان، تجلیل از زوج‌های موفق، برگزاری اردوی گردشگری ویژه زوج‌های جوان، تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم، نشست مجمع خیران با نماینده ولی‌فقیه، رونمایی از کتاب آموزش پیش از ازدواج، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح استان و تجلیل از زوج‌های جوان از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج در این استان است.

کُردزابلی با اشاره به اینکه سال گذشته تنها یک مرکز مشاوره ازدواج در استان بود که امسال به چهار مرکز ارتقا یافته است، افزود: کمپین ازدواج با موضوع مهریه و همسر مناسب نیز امسال به‌مناسبت هفته ازدواج در استان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: سال گذشته ۱۵۷ کارگاه مشاوره و آموزش‌های قبل از ازدواج با حضور چهار هزار و ۷۱۰ نفر برگزار شد؛ امسال نیز در سه ماهه اول سال، تعداد ۸۵ کارگاه برگزار شده و دو هزار و ۵۵۰ نفر به‌صورت رایگان از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز