جشنواره ازدواج در شهرستان زهک برگزار شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۰۸:۲۳:۴۳
کد خبر: ۸۸۱۴۰۲
جشنواره ازدواج در شهرستان زهک برگزار شد
جشنواره ازدواج به مناسبت هفته ملی ازدواج در شهرستان زهک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، جشنواره بزرگ ازدواج، خانواده و جوان به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و همچنین هفته ملی ازدواج با حضور اربابی فرماندار، مقیمی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، فرمانده سپاه پاسداران، شیخی رئیس اداره ورزش و جوانان جمعی از مسئولین شهرستان زهک، هنرمندان اعضای هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان و حضور پرشور زوجهای جوان خانواده ها در محل کانون اقبال لاهوری شهرستان زهک برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک ضمن تبریک سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و خیر مقدم خدمت مسئولین و بزرگوارانی که در این جشن حضور دارند، اظهار داشت: برای تشویق جوانان به ازدواج به برگزار کردن این مراسمات نیاز داریم همه دستگاه‌های متولی امر ازدواج دست به دست هم دهند تا بتوانیم مراسماتی اینگونه افزایش یابد.

 شیخی در ادامه افزود: در سال گذشته هم جشنی به مناسبت این پیوند آسمانی با همکاری ادارات و با کمترین هزینه برگزار شد و امیدواریم که این مراسمات در همه روستاها و شهرها برگزار شود.

وی همچنین تاکید کرد: در طول چهار ماه اول سال 98، بیش از 40 کارگاه آموزشی قبل از ازدواج و 200 برنامه فرهنگی به همت کارشناسان اداره ورزش و جوانان و دیگر ادارات برگزار شده است.

 فرماندار شهرستان زهک، نیز در این جشن ضمن تبریک فرخنده سال روز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: بسیار خرسندم که در این جشن باشکوه و معنوی حضور دارم، مبحث ازدواج موضوع بسیار پر خیر و برکت است که در قرآن بسیار تاکید شده است و این حدیث اهمیت ازدواج را می‌رساند؛ پیامبر اکرم سلام الله علیها می‌فرمایند با ازدواج نصف دین کامل می‌شود.

 اربابی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از ادارات و دستگاه شهرستان که در برگزاری این جشنواره سهیم بودند، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند در اهمیت ازدواج موضوع معنوی صد برابر بالاتر از موضوع ماده ای است.

 در این جشنواره باشکوه مراسم عقد زوج های جوان بصورت نمادین برنامه ریزی شده بود. و همچنین اجرای برنامه اجرای موسیقی سنتی، شعر خوانی و خوانندگی جوان با ذوق از مهمترین برنامه‌های این جشنواره بود.

در اختتامیه این جشنواره از نوعروسان و زوج های منتخب در حوزه های ورزشی، قرآنی، خیرین، و برخی از سازمان‌های مردم نهاد جوانان تجلیل بعمل آمد.

جشنواره ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک، سازمان مردم نهاد انجمن گویندگان چشم هنر و با همکاری فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل، سپاه پاسداران، بسیج خواهران، هیئت رزمندگان اسلام، آموزش و پرورش، بخشداری جزینک، شهرداری و شورای شهر، بخشداری، کمیته امداد زهک و جزینک و اداره صنعت و معدن و تجارت برنامه ریزی شده و به اجرا در آمده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز