روزانه ۲۰ تن لوله پلی اتیلن در ایرانشهر تولید می شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۴:۲۷:۴۶
کد خبر: ۸۸۱۶۷۳
روزانه ۲۰ تن لوله پلی اتیلن در ایرانشهر تولید می شود
مدیر داخلی شرکت جهاد زمزم ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: روزانه ۲۰ تن لوله پلی اتیلن در این واحد تولید و روانه بازارهای داخل و خارج از کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، زهره خانی اظهار داشت: لوله‌های پلی اتیلن امروزه از جایگاه ویژه‌ای در مصارف آبیاری نوین برخوردار هستند و با خواص و ویژگی‌های منحصر به فرد خود جایگزین مطمئنی برای لوله‌های فلزی، PVC، GRP و چدنی به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: محصولات این شرکت برای اجرای طرح های آبرسانی مزارع کشاورزی، آبیاری نوین و آب و فاضلاب در ابعاد مختلف تولید و روانه بازار مصرف می شود. 

مدیر داخلی شرکت جهاد زمزم ایرانشهر گفت: با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال حدود ۳۰ نفر از جوانان جویای کار منطقه فراهم شده است.

وی اظهار داشت: خوشحالیم که با راه اندازی این واحد تولیدی نقشی در رونق تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان داریم. 

خانی با بیان اینکه مواد اولیه محصولات تولیدی این شرکت داخلی است تصریح کرد: تقویت کالاهای ایرانی باعث ایجاد اشتغال برای جوانان می شود. 

رئیس اداره استاندارد ایرانشهر هم گفت: لوله های تولیدی در شرکت جهاد زمزم از استاندارد های روز دنیا برخوردار است. 

محمد ابراهیم زاده افزود: قبلا این گونه لوله ها از خارج از استان وارد منطقه می‌شد اما حالا این شرکت توانسته علاوه بر تامین نیاز لوله سیستان و بلوچستان به نقاط دیگر کشور صادر کند.

 وی بیان کرد: شرکت جهاد زمزم ایرانشهر بر اصول حرفه‌ای و رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی نسبت به تولید این محصولات براساس نیاز مشتریان خود اقدام می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز