توقیف محموله برنج و دستگیری باند قاچاق سوخت و کالا در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۹:۴۳
کد خبر: ۸۸۵۱۸۴
توقیف محموله برنج و دستگیری باند قاچاق سوخت و کالا در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی مهرستان از کشف 840 کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ اسماعیل منصوری گفت : ماموران کلانتری 11 این فرماندهی در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری 840 کیلوگرم برنج  قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان افزود : افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

همچنین رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت و کالا و کشف 450میلیون ریال پارچه قاچاق خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت : مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی اقدامات اطلاعاتی و با انجام یک سری تحقیقات تخصصی، یک باند سازمان یافته قاچاق سوخت و کالا را در شهر زاهدان شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران با شناسایی محل نگهداری سوخت و کالای قاچاق این باند، در یک عملیات ضربتی به محل اعزام و در بازرسی از محل علاوه برکشف 500 لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع در مخازن زیر زمینی مخصوص ، تعداد 41 طاقه پارچه قاچاق را به ارزش 450 میلیون ریال کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت : در این محل تعداد 5 دستگاه اتوبوس ، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت که به منظور قاچاق سوخت، باکهای اضافه و غیر استاندارد در آنها تعبیه شده بود توقیف شد.

سرهنگ ملاشاهی افزود : 7 نفر از اعضای این باند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز