معاون وزیر ورزش و جوانان:

جوانان سیستان و بلوچستان کارهای بزرگی انجام داده اند

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۷:۴۰
کد خبر: ۸۸۵۸۵۰
جوانان سیستان و بلوچستان کارهای بزرگی انجام داده اند
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت : راه برون رفت کشور از مشکلات استفاده از جوانان است و جوانان استان سیستان و بلوچستان ثابت کرده اند که می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ، محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان معاون وزیر ورزش و جوانان در همایش بزرگ گفتمان سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی در چابهار گفت: اسلام کاملترین دین عالم است که بنیانگذاری چون حضرت محمد(ص) داشته است، مگر می شود در چنین دینی اختلافی بین علمای شیعه و سنی وجود داشته باشد.

وی افزود: در دین کامل اسلام که به برادری، رحمت، عدالت و مبارزه با ظلم بشارت داده است جای هیچ گونه اختلافی وجود ندارد مگر این که دشمنان و کفار به دنبال به هم زدن وحدت بین شیعه و سنی باشند.

وی همچنین گفت: حوزه جوانان بهترین بستر برای گسترش فرهنگ اسلامی و ناب محمدی در عرصه های ملی و بین المللی می باشد.

وی از سازمان های مردم نهاد جوانان خواست، تا با تالیفات مشترک دو مذهب و خروجی مناسب از این همایش بزرگ با نظر علمای تشیع و تسنن گردآوری کنند تا افق مناسبی جهت وحدت اسلامی ترسیم شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به آفت تجمل گرایی و حب دنیا در بین جوانان گفت: باید فرهنگ ساده زیستی و ازدواج بدون تشریفات را در بین جوانان بستر سازی کنیم تا سن ازدواج کاهش پیدا کند.

تندگویان در ادامه خاطرنشان کرد: توجه وزارت ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان به صورت ویژه می باشد و به همین منظور مدیران کل وزارت جهت رفع موانع و مشکلات حوزه جوانان در ماه یکبار به این استان پهناور سفر می کنند.

وی فعالیت های جهادی در استان سیستان و بلوچستان را نیاز مبرم خواند و تاکید کرد: بهترین خدمت بی منت فعالیت‌های جهادی است که با کمک خیرین کشوری و همراه با تشکل های جوانان هم می توان کمک بزرگی به روستاییان صورت گیرد و هم در راستای وحدت اسلامی گام برداشت.

وی همچنین از حمایت جهادی سازمان های مردم نهاد جوانان استان سیستان و بلوچستان در بحث کمک رسانی به استان‌های سیل‌زده که خود نشان از وحدت بی نظیر در بین مردم ایران می باشد، تشکر و قدردانی کرد.

همایش بزرگ ملی نقش جوانان و سازمان های مردم نهاد در گفتمان سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز (شنبه 26مرداد ماه 98) با حضورشیخ الاسلام مولانا عبدالحمید امام جمعه معزز اهل سنت زاهدان به همراه جمعی از علمای اهل تشیع و تسنن، دکتر اردکانی معاون آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آل اسحاق مدیر کل طرح های ملی و فراگیر وزارت ورزش و جوانان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه مقیمی معاون اداره کل، میهنی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، بامری فرماندار شهرستان چابهار و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در محله همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز