پایان نشست گفتمان سازی تقریب مذاهب در چابهار

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۴:۰۶
کد خبر: ۸۸۶۵۴۸
پایان نشست گفتمان سازی تقریب مذاهب در چابهار
اولین نشست ملی نقش جوانان و سازمان های مردم نهاد در گفتمان سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی، امروز درچابهار پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیر تشکل ها و‌ سازمانهای مردم‌ نهاد مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این مراسم گفت : در گام دوم انقلاب باید به جوانان به عنوان منادیان وحدت توجه ویژه کرد.

مجید حیدری افزود : حضور جوانان اهل تشیع و‌ تسنن از سراسر کشور در نشست گفتمان تقریب مذاهب و‌ وحدت اسلامی آن هم در استانی مثل سیستان و‌ بلوچستان بسیار با ارزش است چرا که سیستان و بلوچستان پیشانی وحدت در کشور است.

همچنین ناصر ابوشریف نماینده جبهه مقاومت جهاد فلسطین در ایران گفت : وحدت ، لازمه پیشرفت امت اسلام است و مسئله فلسطین می تواند امت اسلام را با هم متحد کند.

وی افزود : استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران یک‌ نمونه بارز وحدت در دنیای اسلام است.

ناصر ترابی رئیس مشارکتهای مردمی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ‌هم با بیان این که وحدت جوانان مسلمان، کابوسی برای دشمنان اسلام شده است، گفت: امروز ما باید با فقر زدایی‌ و‌توجه به مناطق محروم، جلوی تفرقه افکنی بیگانگان را بگیریم.

رحمدل بامری فرماندار چابهار هم در این نشست گفت: استفاده از‌ظرفیت جوانان، تحولات شگرفی، هم در زمینه وحدت و هم در زمینه همدلی در کشور بوجود می آورد.

همایش وحدت و تقریب مذاهب اسلامی با موضوع بررسی نقش جوانان و سازمان‌های مردم نهاد در گفتمان سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی از روز گذشته با حضور تندگویان معاون وزیر و جوانان و جمعی از علما و مسئولین در چابهار آغاز شده بود.

نظر شما