سارق خانه پیرزن، قاتل شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۶:۲۷:۰۳
کد خبر: ۸۸۶۵۵۰
سارق خانه پیرزن، قاتل شد
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در ساعت ۵ صبح بامداد مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهر زابل به جوانی ۲۸ ساله که با یک گاری پر از وسایل منزل در حال حرکت در خیابان بود مشکوک شده و او را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران پلیس پس از مواجهه با اظهارات ضد و نقیض این فرد، او را به کلانتری منتقل کرده و در تحقیقات فنی صورت گرفته مشخص شد که اموال را از منزلی در یکی از محلات شهر زابل سرقت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با مشخص شدن مسروقه بودن این اموال بلافاصله مأموران به منظور اخذ شکایت مالباخته به آدرس اعلامی سارق اعزام شده و منزل مورد نظر را شناسایی کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان بلوچستان در ادامه تصریح کرد: با مراجعه مأموران به منزل مذکور، یک تیغه چاقو آغشته به خون را جلوی در منزل مشاهده و با توجه به عدم پاسخگویی صاحبخانه به موضوع مشکوک و با هماهنگی قضائی وارد منزل و در اتاق خواب با جسد پیرزنی ۷۰ ساله که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود روبرو شدند.

او افزود: در ادامه تحقیقات فنی صورت گرفته از سارق مشخص شد که او در حال سرقت از منزل مذکور متوجه بیدار شدن صاحبخانه شده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده است.

سردار جعفری در خاتمه با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع سرقت منزل ضمن رعایت کامل نکات امنیتی منازل خود از قبیل نصب حفاظ و فنس‌های ضد صرقت، نصب دزدگیر و دوربین‌های مداربسته از نگهداری پول و زیور آلات مازاد بر نیاز، داخل منزل خودداری کرده و آن‌ها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز