دستگیری ۲۲ سارق سابقه‌دار و ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در زابل

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۰:۲۹
کد خبر: ۸۸۷۵۹۷
دستگیری ۲۲ سارق سابقه‌دار و ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در زابل
فرمانده انتظامی زابل از دستگیری 22 سارق سابقه‌دار و 30 خرده فروش مواد مخدر، در اجرای مرحله پنجم طرح اقتدار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمد ثمره حسینی اظهار کرد: اجرای مرحله پنجم طرح اقتدار، که به مدت یک هفته در سطح شهرستان به اجرا درآمد، دستگیری سارقان و خرده فروشان مواد مخدر، با هدف ارتقای امنیت عمومی،  با جدیت در دستور کار مأموران واحد های مختلف انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح با تلاش مأموران22 سارق سابقه دار دستگیر که پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات فنی صورت گرفته 24 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان کشف شد.

 ثمره حسینی تصریح کرد: همچنین در این طرح تعداد 30 خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و 4 منزل مسکونی که پاتوق معتادان و محل توزیع مواد مخدر شده بود پلمپ و مقدار 28کیلو 819 گرم انواع موادمخدر کشف شد.

وی با اشاره به کشف 9000 لیتر سوخت قاچاق و توقیف 22 دستگاه خودرو و 23 دستگاه موتورسیکلت متخلف خاطر نشان کرد: در این رابطه تمامی افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامی زابل با اشاره به تداوم این طرح در هفته های آتی از شهروندان خواست به منظور ارتقای امنیت عمومی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص سارقان، فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا و سوخت با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز