سیستان و بلوچستان آماده خدمات‌رسانی به زوار پاکستانی کربلای معلی است

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۳:۰۱
کد خبر: ۸۸۷۷۶۸
سیستان و بلوچستان آماده خدمات‌رسانی به زوار پاکستانی کربلای معلی است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان با تلاش بیش از پیش آماده خدمات‌رسانی به زوار پاکستانی کربلا و امام حسین(ع) است و در این زمینه نقش ‌و مشارکت مردم از اهمیت خاصی برخوردار است و نباید این امر مهم به گروه خاصی معطوف و مختص باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی در نشست ستاد اربعین حسینی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در حوزه خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی همه باید پای کار آمده و نگاه همه دستگاهها باید مردمی باشد.

وی ادامه داد: فرمایشات دینی بسیاری در خصوص تکریم و حرمت گذاشتن مهمان بیان شده و چه مهمانی با ارزش‌تر از زائر امام حسین (ع) که باید خدمت رسانی به آنان چند برابر باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید برای تکریم هر چه بهتر زوار امام حسین (ع) تلاش کرد و هر مشکل و معضلی که وجود دارد با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم مرتفع شود.

وی استفاده از حسینیه‌های سطح شهرها و حتی منازل شخصی افراد آنهم به صورت مدیریت شده برای تکریم زائران امام حسین (ع) را مناسب دانست و بر همکاری عمومی در این زمینه تاکید کرد.

موهبتی با تقدیر از نیروهای امنیتی به سبب تامین امنیت زوار حسینی بر تلاش بیش از پیش آنان در این زمینه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این استان از تخصیص اعتباری در حوزه خدمت به زائران حسینی کم برخوردار است افزود: نباید در کار خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) خللی ایجاد شود و با تمام توان و بهره‌گیری از امکانات موجود آماده ارائه خدمات به زائران باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز